domingo, 4 de mayo de 2014

Baixada Praia da Panadeira en Sanxenxo



En Semana Santa, o ( Servizo Provincial de Costas) penso que é de Costas do Estado, non estou segura, decidiu arranxar os danos das praias afectadas polo temporal entre elas estaba a praia da Panadeira en Sanxenxo, o muro de pedra e a rampa de acceso quedarán completamente destrozadas.
Cando a xente chegou o areal  en Semana Santa, podíase ver a maquinaria traballando na praia para facer o muro e despois  a rampa, o tempo foi bo e as obras remataron pronto, eu fun a dar unha volta polo pobo e xente comentoume que o muro da praia da Panadeira non era moi respectuoso co medioambiente nin sequera  coa forma da praia, tiña un forte impacto ambiental, eu non o había visto, así que corrín a velo polos meus propios ollos, efectivamente, saqueille unhas fotos e coa rampa toda en formigón a praia parecía cementada, e non unha praia, eles comentábanme que a rampa era demasiado grande e que puideron facela máis respectuosa e con menos impacto ambiental o cemento chegaba a praia e tocaba a súa area. Eu díxenlle que o comentaría no Concello pero que sabía que non era competencia súa que me parecía era, de Costas do Estado ou da Xunta, eles comentáronme;  pero cando van arranxar desperfectos no teu pobo algo terá que dicir o responsable do pobo. Eu si que o fixen mandei email o Concello a  Medioambiente. 



Pongo lo que me dijo en email:
“…,me mandáste unas fotos de la rampa de A Panadeira criticándola por ser de hormigón y demasiado ancha, mira por donde: me han felicitado otros que piensan distinto de ti, incluso alguien que tiene una minusvalía piensa que así se accede mejor a la arena, ya ves por favor, en esos terrenos no tenemos ni la mínima competencía y las obras las realizan otros.”


He enviado  hoxe email a Medioambiente de la Xunta espero que pronto me contesten o que lles comento aínda que penso que non vai haber rectificación, xa que eles penso non teñen competencia.



Empezarei a queixarme a Asociacións Ecoloxistas o algo así para que me informen de cómo se actúa de esta forma coa  costa, cando teña contestación vos comento.

No hay comentarios:

Publicar un comentario